dinsdag 20 september 2011

Dag 19 - Rehoboth

Vandaag werd het voor mij een goede punten verdiendag. Na een rit van een klein uurtje bereikten we Rehoboth, Delaware waar de Tanger Outlet Centers ligt met zijn meer dan 130 winkels, verdeeld over drie plaatsen. Bij onze aankomst halen wij eerst een boekje met reductiebonnetje af aan het informatiebureau. Andere jaren moesten wij hiervoor betalen, maar dit jaar hadden wij in een flyer een bonnetje voor een gratis exemplaar.

Tot december loopt er een actie waarbij je een participatiebon voor 1$ koopt ten voordele van borstkankeronderzoek waarmee je dan in de deelnemende winkels 1 artikel kan aankopen met een reductie van 25%. Je kon zoveel participatiebonnen aankopen als je zelf wilde.

Ezeltje van dienst
Hierna begon ik in het zog van Colette aan mijn calvarietocht: winkel in, alles bekijken en vergelijken, visa-kaart uithalen, zak aannemen en winkel uit. Gelukkig mocht mijn plastiekenkaart in sommige winkels in mijn binnenzak blijven zitten. Na een winkel of vijftig ben ik de tel kwijt geraakt. Niet moeilijk, madam had dorst en honger. Had ik even geluk . Om de pijn wat te verzachten, mocht ik de eetgelegenheid kiezen. Het werd dan ook Applebee’s; koud bier van de tap aan de toog drinken, een goed gevulde lunch tegen een schappelijke prijs en tegelijker tijd naar baseball kijken. Ik heb nog geprobeerd om haar te overhalen om verder alleen te shoppen terwijl ik wel zou blijven wachten aan de bar, maar het mocht niet baten, ze had een ezel nodig om alle zakken te dragen en toe te zien dat we de reductiebonnen op de juiste plaats werden gebruikt. Toen ik eindelijk de laatste troefkaart uit mijn hemdzak kon overhandigen aan de verkoper, wist ik dat het einde van mijn lijden in zicht was.

Eindelijk in het motel
Na nog een rit van 1,5 uur over onverlichte wegen, kwamen we eindelijk om 20:30 Hr aan in het hotel. Nog het verslag opstellen, FB updaten, een verkwikkende douche nemen en dan hopen dat ik wordt beloond  voor al mijn opofferingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten