dinsdag 27 september 2011

Dag 26 - Leesburg

De laatste nacht verliep wat chaotisch. Mijn zuster vergat dat er zes uur verschil was tussen Europa en Amerika, toen ze een SMS verstuurde aan het begin van haar werkdag, om ons te vragen haar in te lichten over onze aankomst in Belgiƫ. Om 01:30 Hr lag Colette dan ook al rond te draaien. Gelukkig ken ik haar kuren al en bestel ik steeds een Kingbed zodat ze zelfs dwars kan liggen en mij dan nog niet te veel ambeteert. De nachtrust was onderbroken en het duurde tot de ochtendgloren vooraleer we weer de nodige slaap konden vatten.

Leesburg
In de voormiddag hadden we nog wat tijd over zodat we in Leesburg nog even stopten en wat rondwandelden in dit pittoresk stadje onder een donker wolkendek.

Appelbee's lunch
Onze laatste lunch op Amerikaanse bodem aten we in Applebee’s. Van deze keten zijn wij zeker dat je er bier van de tap kunt drinken en je tegen een redelijke prijs een middagmaal kan nuttigen. Om onze geslaagde rondreis af te sluiten, koos Colette voor een vloeibaar dessert en zondigde ik voor de eerste keer in vier weken aan een Amerikaans dessert.

Maple Butter Blondie
De huurauto hebben we terug afgeleverd en wij wachten nu in de luchthaven tot wij kunnen plaats nemen in het vliegtuig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten